2015 m. lapkričio 9 d.

Skaros mamoms

Taip jau sutapo, kad anytos ir mano mamos gimtadieniai padieniui. Sugalvojau numegzti joms po skarą, o žinant mano tempą (skarą krikšto mamai mezgiau mėnesį) reikia nedelsti. Gerai, kad apie dovanas pradedu galvoti anksti - per rugsėjį numezgiau vieną, per spalį antrą, o lapkričio pradžioje išskalbtos ir ištampytos skaros jau ramiai laukė, kol bus padovanotos.

sunflower shawl rosebud

Skaros skirtingos, tačiau abu aprašymai yra tos pačios autorės. Modelius buvau nusižiūrėjusi jau seniai, tik laukiau progos ir štai ji :)

sunflower shawl rosebud
sunflower shawl rosebud

Sunkiausia dalis šįkart buvo ne raštų paieškos, o spalva. Mamai jau esu mezgusi baltą skarą (jei tiksliau, pieno spalvos), kodėl nenumezgus baltos ir anytai? Dėl antros spalvos ilgokai sukau galvą. Pasirodė, kad ir pasiūla arčiau esančiose siūlų parduotuvėse ribota, norimos rūšies siūlo spalvų nedaug.. Galiausiai radau tokį, kuris man patiko ir atrodė daug gražiau nei pilki ar rudi atspalviai, gulėję toje pačioje lentynoje. Tad štai tokia šviesiai baklažaninė (tikresnė spalva aukščiau esančiose nuotraukose) skara mamai.

sunflower shawl
sunflower shawl
sunflower shawl

Tiesą sakant, ši skara mezgėsi smagiau ir gal net greičiau negu baltoji. Turbūt todėl, kad raštas keičiasi, be to, jis ir įsimenamas paprasčiau. Įdomu tai, kad ji išėjo šiek tiek lengvesnė už baltąją, bet didesnė. Ar čia aš laisviau mezgiau ir labiau išsitampė, ar raštas toks?..
Kaip minėjau, abu raštus skaroms jau buvau nusižiūrėjusi seniau, tačiau ilgokai svarsčiau, kurią kuriai megzti. Bet radau argumentą ir rodau baltą rožių pumpurų skarą, skirtą anytai (jai labai patinka rožės).

rosebud shawl
rosebud shawl
rosebud shawl
---
Svoris: 94 g (baklažaninė), 103 g (balta).
Dydis: ~ 185 x 98 cm
(baklažaninė), ~ 165 x 90 cm (balta)

 
Skarų schemos su aprašymais: Sunflower Shawl (baklažaninė) ir Rosebud (balta).
Siūlai: ROMA; 100% Virdžinijos vilna; 100 g=750 m.; spalvos: 730 (baklažaninė), 010 (balta).